السبت، 15 أغسطس 2015

أنا مش ندمانه = بقلم الراقية / صفاء عبد ربه --- تحياتى جدو عبدو

 
أنا مش ندمانه 
************
أنا مش ندمانه عليك 
ولا هاسأل عينيك 
ليه !!! 
ليه الدمع جافيهم
وراح !!!
راح فين الإحساس
إللي كان يوم ماليهم
ويوم ماالنوم يجافيهم
مش هاسأل تاني فيهم
دا أنا ياما سهرت الليل
في إنتظارك أناجيك
وإنتَ ولا شيئ يعنيك
أنا مش ندمانه أبداً عليك
أنا ندمانه إني يوم صدقتك
ووثقت تاني قيك
وعلي نفسي إللي أمنتك
ندمانه علي بوم ماعرفتك
وحاريت الأمل فيك
يوم ماقبلتك
وكل مره فيها حكيت لك
ع إللي بحس بيه
من الدنيا وإيه بعانيه
ندمانه
أيوا ندمانه علي يوم
ماسلمتلك زمام أمري
وقلت ربي بيك
عوضني عن صبري
سلمتك قلب صافي
تبيع وتشتري فيه
ما فهمتني وإيه أعنيه
أنا مش ندمانه عليك
ولا هاندم أبداً
أبداً يوم عليك
علي قد ما أمنتك
وكنت وثقت فيك
صفاء عبد ربه
صورة ‏‎Yara Haassan‎‏.
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي