الأربعاء، 31 أغسطس 2016

(( أنت حبيبي )) فارس الليل الحزين محمد عطية محمد -- تحياتي جدو عبدو




عودة لزمن الحب الجميل

رباعيات الأحزان (( أنت حبيبي ))

( للحزن في قلبي مكان )

أنتي حبيبتي وروحي وعمري

وأنت حبيبي وكل حياتي 

قلبي في حبه مسلم أمري 

وانا عشقاك يا حبيبي للاتي

أنتي حكاية حب .. . .. حقيقي 

وصدق مشاعر شوق وغرام

وأنتي غرامي الي .. . .. بيحيني

من الأشواق أنا دوبت هيام

بحلم بيكي .. . .. وبحلم بيك

قبل معادك مستنيك 

يالي شاغلني .. . .. يالي وخدني

من الشوق الي غلبت أدرية

كل الحب في قلبي .. . .. عشانك

نظرة عيني تقول عشقاك

مهما بخبي يبان .. . .. قدامك

وأنا دوبني الشوق في هواك

وأنا حيرني هواك وسقاني نار الحيرة ونار الخوف

وانا من لهفت قلبي بداري حبي وخوفي وشوقي إليك

أنا بهواكي ... .. ... وأنا بهواك

عمري فداكي ... .. ... عمري فداك

قلبي معاكي ... .. ... قلبي معاك

مش هنساكي ... .. ... ولي هنساك

دا أنا لو عشت العمر بحبك

يخلص عمري وحبي يزيد

وأنا لو عشت حياتي بحبك

ترخص هي وحبي يزيد

بحلم بيكي .. . .. وبحلم بيك

قبل معادك مستنيك 

يالي شاغلني .. . .. يالي وخدني

من الشوق الي غلبت أدرية

أنا وياكي بعيش أحساس

عمري ما عشته وأنتي بعيد

وأنا في عيونك بنسي الناس 

وأفضل أحلم حلم جميل

أنا ياحبيبتي أسير الشوق

وأنا يا حبيبي مغرمه بيك

أول حب في قلبي هواكي 

آخر عشق في قلبي هواك 

يعني خلاص مقدرش أنساكي

يعني خلاص مقدرش أنساك

دا أنا لو يخدوا العمر فداكي 

دا أنا لو يخدوا حياتي فداك

أفضل عاشق عمري بحالة

يخلص عمري وحبي يزيد

وأفضل عاشقة حياتي بحلها 

ترخص هي وحبي يزبد

بحلم بيكي .. . .. وبحلم بيك

قبل معادك مستنيك 

يالي شاغلني .. . .. يالي وخدني

من الشوق الي غلبت أدرية

كلمات الصدق

فارس الليل الحزين

محمد عطية محمد

30/8/2016


اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي