الأحد، 28 أغسطس 2016

كدا هانت عليك أيامي = الشاعر مجدي فرحات -- تحياتي جدو عبدو


كدا هانت عليك أيامي

................. وقدرت في يوم تنساني

وانا اللي كنت بأتمناك 

..................... وبأشوف وياك أحلامي

يا خساره مشوفتش الا أساك

..................... وانا اللي كنت فاكرك بتهواني 

راح كدا اخلاصي ف هواك

...................... وانا اللي ياما سقيتك حناني 

لاجل ما أنول يوم رضاك

........................ وأعوض بيك كل أحزاني

وفضلت أجري ورا خطاك

......................... والدمع مني جاري ليلاتي

ملقتش غيرالحيره وجفاك

......................... وعذاب هجرك أضناني

لحد ما أتمنيت يوم أنساك

........................... وأودع بيك حزن أيامي

أدواي الجرح يوم ذكراك

.......................... بدمع عنيك على هجراني

( هانت عليك أيامي )

...........................

خرااااااابيش

الشاعر مجدي فرحات


25/8/2016
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي