الأحد، 19 يونيو 2016

ارفض اسلوبك = بقلم/ وهاد الطاووس وجدى ابراهيم مصطفى ملك الصمت -- تحياتي جدو عبدو


~¤{ ارفض اسلوبك }¤~ 

***********************

مش ح اقبـــل اكــــون مجــــرد ورده 

تقطفهـــــا لمـــا تشوفني عيـــــونك 

ومش اقبــــــل اكـــــون لعبه شارده 

تلعب بيهــــــــا وترضـــــي غــــرورك 

انا مش جـــــــــــاريه ،، ولا عبـــــــــده

عشــــــان اضحي ، لأجل ظنـــــــونك

ادينــــي بأقــولهــــا ، ومش خــــايفه 

بلاش تمثيــــــــل ، والعـــــــــب دورك 

مش ممكـــن اقــــــــــولك ، انا اسفه 

ومش ممكــــــــن ، أقبـــــل بغـــرورك

أنت عــــــــــــــــايز ،،،،، اي واحــــــــــده 

تضحـــــــــك عليـــــــك ، لما تخـــونك 

لا .. ياروحــــــــي ،،، انا مــــــش بارده 

أشوف خيـــانتك واخجـــل الـــــومك

وعشان كــــــرامتي ،، انا معـــــــانده 

وح اعيش حيـــــاتي .، من غيـــــــرك

كنت جـــــــاهله ،،، ومش عـــــــــارفه 

ازاي اصحــــــي ،، بقلبي ضميــــــرك

دلـــــــــوقت بس ،، بقيت قـــــــــادره 

اخلي عـــــــذابك ،، يبقي مصيـــــرك

معلش ياروحي ،، عشـــــان حـــالفه 

انسي اسمك ،، والغي حضــــــــورك

انا .. بجـــــــــد ،،،،،،، ليــــــك شاكـــــره 

اتعلمــــت القسوه ،، في وجـــودك

ما تخافش عليـــــا ،، انا صــــــــامده 

والله يكــــــون في عــــوني وعونك

*******************************

بقلم/ وهاد الطاووس 

وجدى ابراهيم مصطفى 


ملك الصمت
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي