الأربعاء، 27 مايو 2015

اقفل ع الماضي = الشاعر الراقى على ابو تمام ---------- تحياتى جدو عبدو

((((( اقفل ع الماضي )))))
اقفل على الماضي وبلاش فيه تحكي
 
وما تجدد جراح بدأت من الحزن تشفي
 
الماضي كله هجر وعذاب هد حيلي كسرني
 
وانا منك خلاص اكتفيت وما أحبك ع الماضي تحكي

تحكي على إيه حلو فيه. ولا ليك ايه حلو معاي 

روح مكان ما تحب تروح ولحالي سيبني

يا ريت ما شفتك ولا كنت لي شئ من الماضي

وحزني معاك خلاص فات وعلى فرح بكرة انا ماضي

شوفلك زمان ومكان ميكنش ليك فيه ماضي 

يمكن تلاقي حد شبهك بيدور فيه على الماضي 

وأعمل معاه إتفاق وانسوا انتوا الاتنين الماضي

وابدأ معاه من جديد واعملوا ليكم ماضي 

يكون جميل وفي المستقبل تحنوا ليه عادي 

ويجي يوم تحلف تقول بحن واشتاق انا للماضي.

تفتكر سهر الليل فيه . وتنسى حزن الماضي 

قلبك كتير يتغير ويكون ع الحب ماضي

انسي خلاص بقي واقفل علي الماضي

العمر كله راح . حلو ومر بقي خلاص ماضي 

باقي يومين يمكن الحق اعيش فيهم حاضر وماضي

ارحل عن دنيتي كلها . مش حبص تاني لورا ع الماضي

ابو تمام
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي