الثلاثاء، 9 يونيو 2015

{ظلمتينى } = بقلم /طارق السيد بلأسى ----------------- تحياتى جدو عبدو


{ظلمتينى }

{هكتب بدمع العين والدمع على الخدين }

{ماتبكيش عليا يا حبيبتى ياست الحلوين}

{لو موت وما سمعتيش فى يوم كلمه ليا} 

{ وعاكى فى يوم يا حبيبتى تبكيش عليا } 

{ولو حتى قلبك يقولك أننى كنت الضحيه}

{يا أغلي عندي من روحي ونور ضئ عنيا}

{ ولا تسأل يا حبيبتى أبداً في يوم عليا }

{بلاش تبكيش يا كل ما ليا في الدنيا ديا}

{أنا كنت أحاسس انى حبيبك }

{وخايف في يوم انى تسبني}

{وكنت دايما تاعبني وبتأسي عليا وتظلمني}

{ولما كنت باأطمن عليك كنت بحس بحالك

{واعرف يا حبيبتى انتى مالكى 

ولما ايدي كانت تلمس ايديك 

ولما عيني كانت تيجي في عينيك

ولما اعرف انتى مالك غصب يزداد 

خوفي وقلقي عليك


{وساعتها تبقي حيرتي ما تنهيش }

{ ما أنا والله علشانك بعيش}

{وأقول ان زيك يا حبيبى ما فيش }

{وأن غيرك فى الدنيا والله ماليش}

{وكنت باأتمني عمري ما ينتهيش} 

{ولا تبعدى عني في يوم بعيد }

{قبل ما شوفك عمرى ما كنت 

فى يوم سعيد }


{والنهارده الحزن رجع من جديد }

{ولم كنت أشتاق اليك وخد صورتك 

نفس صورتك للى كانت فى حلمى 

وهى في قلبي واضمها بايدي لحضني 
و
أحس بنبض صدري أنك بتجرى فى الوريد}

{بس يا خساره يا خساره بتختارى الفراق 


والفراق أقوي مني واقوي منك}

{ وهو ده اللي للى طول عمرى خايف 

يبعدني عنك }

{ماهو مش بايدي أو بايدك}

{أن نصيبي كان نصيبك }

{وان طريقي هو طريقك}

{ودلوقتي أنا جي أقولك }

{اوعي يوم قلبك يضلك}

{ودموعك تيجي وتذلكل}

{لما تعرف في يوم انك

جيت عليا وظلمتني} 

{وجرحت قلبي وبعتينى }

{ساعتها مش راح ابيعك

زي انتى بعتينى} 

{ومش راح في يوم اسيبك }

{زي ما انتى بتطلبى تسبيني}

{وساعتها انتى راح تجيني }

{عند قبرى وتودعينى }

{وتقول خلاص خلاص سامحيني }

{علي انك فى يوم طلبتى تسبيني}

{تقول خلاص عرفت انك كان نفسك تطمن عليه}

{لأ يا حبيبتى أوعي تجيني وتبكى عليا }

{وتقولى انكى خسرتيني}

{وان جيت في يوم مكاني أكيد راح تلقايني}

{ولا تلقي تاني في يوم حناني }

{و راح تلقي قبرى وحبك جوه بيجرى فى وجدانى} 

{راح تلقى قلبى مش أناني }

وغصب عنه بمسح دمعة عنيك تانى }

{راح تلقى نبضه نفس نبضه }

{ميت بالوفاء والأخلاص على عهده}

{رغم أنه وقف من قسوتك }

{هاتلاقي قلبى مات }

{اما كان يوم معاك وقسيتى 

عليه وجرحتيني }

{وجيت ببساطه وبعتيني }

{وبعدين جي تبكي وتقول خلاص 

خلاص انا رجعتلك}

{مش عارف اسامحكى وﻻ صالحك}

{ولا هاقدر أنسي جرحك}

{يوم ما جيت أصالحك} 

{وانتى مشيتى وسبتيني }

{ياريتك بس كنت تسمعينى} 

يمكن مره كنتى تعذرينى 

{دا أنا ما كنانشي قصدي جرحك }

{ولا كنت أقصد أضايقك }

{بقلقي وخوفي عليك}

{أنا كان ف بالي أصالحك }

{لكن انتى نهرتيني }

{وزدتى في جرحك ليا} 

{وفي الاخر بعتيني }

{خلاص أنا مش هاضايقك تانى }

{ولا راح تاني أصالحك }

{ولو في يوم ليا افتكرتى}

{وقولتى اني بسببك اتألمت}

{وعلشانك انا ياما سهرت} 

{وخفت عليك وقلقت}

{بردوا ما تبكيش عليا }

{دا دموعك غاليه عليا وأغلي من نور عنيا}

{وانسي قلبي اللي حبك}

{وانسي حضني اللي ضمك}

{وافتكر اني كنت بضايقك }

{بخوفي وقلقي عليكى}

{وراح اسيبلك باقة ورد تبقى ليكى}

{تصرخ طول الدنيا بحبى لكى}

بقلم /طارق السيد بلأسى

 —
اعلان 1
اعلان 2

0 التعليقات :

إرسال تعليق

عربي باي